vin, nudlar o gott&blandat

Förlåt pillret, nu skriver jag i min gamla vanliga blogg när pernilla har gjort en ny, fin blogspot till mig. Sorry men jag är nog den mest otekniska människan som har skapats på denna planet, så jag har bara inte orkat lära mig hur den andra funkar. Just nu sitter jag här o letar efter utbildningar jag vill gå, lättare sagt än gjort! Iaf, tror nog att de blir en promenad idag också, är ju sååå fint väder=lycklig!

Annars då? Jo hade en trevlig kväll igår med hanna, de blev lite vin, nudlar, gott o blandat o en massa skit snack! Alltid trevligt... "Tänk att vi har känt varandra sen vi va 5år" sa hanna till mig. Så tanken slog mig att jag kommer nog aldrig bli av med henne oavsett hur lång tid de går mellan gångerna vi träffas, men jag kan nog leva med de;)

Deportees - Missing you, missing me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0