så va man hemma igen då

Nu har jag kommit hem från min underbara resa, och underbar är väl det enda rätta ordet...Visst har vi haft våra stunder när man bara önskade att man hade tillgång till en dusch eller iaf en riktigt toalett. Men som sagt alla timmar i solen, den vackra naturen, den behagliga tempraturen och framför allt alla roliga kvällar med människor från hela världen väger lätt upp dessa små nedgångar.

Här är lite av de vi hann me

 Min kära vän som lyckades stå ut med mig i hela 3 veckor;)

 Vi redo (efter några bacardi) för fullmoon party

 Den här utsikten hade vi varje kväll utanför vår bungalowi koh pangan, nästan som i svea riket;)

haha, vadå tillgjord:P

 Här sitter vi i en båt som åker runt en massa öar, här simmade jag bland tusen nemosar:P

   
Här åkte vi efter en båt... va bara lite nervös innan:)

  Vi padlade ut till en egen liten strand, tog oss ett tag att få igång takten men sen satt den. Vi glöme däremot o smörja in oss vilket gav sina resultat kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Elino

Underbart tösen min! trevligt med en träff som sanbbast.Puss

2008-02-10 @ 19:45:48
Postat av: marre

Åhh va avundsjuk jag blir, jag vill också åka till thailand igen. hoppas ni hade jätte mysigt :)

2008-02-16 @ 16:16:55
URL: http://mariieee.blogg.se
Postat av: Evelina

Tack för att du tagigt dom snyggaste bilderna du hade på mig, verkligen jättetack!!....;)

2008-05-16 @ 11:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0