kollegor, vad skulle jag göra utan er..

Jag o Jenny bestämde oss för att roa oss med en skyltning, och de blev som de blev, riktigt bra alltså!:) Men våran chef hade lite synpunkter! Ps. Bara så alla vet är det jag som har skrivit skylten över bordet, väldigt fantasirikt! Ds.

         Se hit!
FRUKOST TIPS!


Jag - Kolla vi till och med tagit me en annons vara! (mjukost)
Stefan - Men de va ju de sämsta ni kunde göra!
Jag - De va jennys idé, haha (man är väl inte dum ;) )
Jenny - schysst!


Ja, jag weine och en praktikant plockade upp varor.. Och vi kom in på att praktikanten sprang på fritiden

Weine- Haha, ja nu har du ju sportlov snart, då ska du väl ut o springa varje dag. (sa han lite ironiskt)
Praktikanten - Men de gör jag alltid, ca en mil om dagen!
Jag- weine, är du synsk?
Weine- Såklart jag är!
Jag-Så vad gör jag på fritiden då?
Weine- Du röker hash o super!
Jag- Men hur kunde du veta de? haha

Weine - Skulle också vilja springa men jag kan inte för att jag har fått ont...
Jag - Jaha vad har du gjort då? Vart har du ont?
Weine - Jag har ont i ljumsken, en dag så var det, en, två och TRE knölar...haha

Jag o jenny skulle slänge lite kartonger och så ser vi tanja stå helt utsatt där ensam i ett hörn. Ja ingen som fattar den här konversationen men de är det här som gör att jobbet går lite lättare! Ja sen att de kan gå i överdrift, när jag o tanja lite sexigt bestämde träff i containern. Så kan de gå!

Jag- Tanja...Taaaanjaaa!
Tanja- Gud va läskigt, var är du?
Jag- Taaaaaaaannnjaaaaaaa! hehe

Ja de va roligt då iaf!:)

Hanna - Ja alltså dom kanske inte vill ha 60 åringar till intersport
Jag- haha köp dom här skidorna, dom hade jag när jag va ung!
Malin - haha med trä pinnar som stavar!

3 doors down- Landing in London

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0